Verkoopvoorwaarden

Update: 01 november 2019

Prijzen

Wij werken met vaste prijzen, onderhandelen is niet toegestaan aan onze verkopers. Spullen die niet geprijsd zijn of kennelijk verkeerd geprijsd zijn en toch in de winkel staan, worden pas verkocht als er door een bevoegde medewerker in het magazijn een verkoopprijs voor is bepaald en er alsnog een prijssticker wordt opgeplakt. Wij behouden ons het recht voor om een artikel in geval van twijfel over de prijs niet aan u te verkopen.

Ophalen

Ophalen doen we in de volgende plaatsen:

Dordrecht, Papendrecht, Zwijndrecht, Heerjansdam, Sliedrecht, Hendrik-Ido-Ambacht, Alblasserdam, Ridderkerk, Barendrecht, Rotterdam, Capelle aan de IJssel

Ophalen schade Wij bezorgen tot en met de voordeur op de begane grond. Indien onze medewerkers u (willen) helpen bij het naar binnen brengen of naar buiten halen van goederen uit uw huis of auto, (LET OP! Zij zijn daar niet toe verplicht) dan is dat de verantwoordelijkheid voor de klant en zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen aan het product, auto, eigendommen of uw woning.

Bezorgen

Bezorgen doen we in de volgende plaatsen:

Dordrecht, Papendrecht, Zwijndrecht, Heerjansdam, Sliedrecht, Hendrik-Ido-Ambacht, Alblasserdam, Ridderkerk, Barendrecht, Rotterdam, Capelle aan de IJssel

In andere plaatsen bezorgen wij alleen in overleg.
De kosten in andere gemeenten bedragen €2,- per km enkele reis volgens ANWB-routeplanner snelste route.
Bezorgen / ophalen -schade
Wij bezorgen tot en met de voordeur op de begane grond. Indien onze medewerkers u helpen bij het naar binnen brengen of naar buiten halen van goederen uit uw huis of auto, dan is dat de verantwoordelijkheid voor de klant en zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen aan het product, auto, eigendommen of uw woning. Dit geldt ook indien u bezorgkosten of trapkosten heeft betaald.

Bezorgen & Bezorgkosten

Bezorgen is alleen mogelijk als u uw telefoonnummer opgeeft. Wij bezorgen t/m de voordeur op de begane grond

Betaling

Alles dient betaald te zijn in de winkel, er kan niet worden afgerekend bij de chauffeurs.

Ruilen

Omdat wij werken met gebruikte goederen is ruilen helaas niet mogelijk! Er wordt geen geld terug gegeven. In uitzonderlijke gevallen kan de bedrijfsleiding beslissen een tegoedbon te verstrekken.

Garantie

Garantie wordt alleen gegeven bij elektrische apparatuur, wit en bruingoed (alles met stekker) en is 24 uur geldig. Op overige producten zit geen garantie.

De garantie wordt alleen gegeven als een kassabon is verstrekt bij aanschaf en als het product op een normale manier is gebruikt. Op de achterzijde van de kassabon dient vermeldt te staan om welk product het gaat (soort, merk, type). U krijg in geval van defect het aankoop bedrag in de vorm van een waardebon terug.

De klant moet de kassabon tonen bij aanspraak op garantie.

De garantie wordt in de volgende volgorde gegeven:

  • Reparatie van het product
  • Omruil tegen een vergelijkbaar product.
  • Geld terug in de vorm van een tegoedbon.

Verantwoordelijkheid voor spullen

U bent er zelf verantwoordelijk voor of de spullen door de deur / trapgat / lift en dergelijke passen. U heeft geen recht op teruggave van uw aankoopbedrag. Uw oude meubelen kunnen wij bij bezorgen niet altijd retour nemen, dat is afhankelijk van de planning. Bezorgkosten worden altijd in rekening gebracht ook al is het in combinatie met ophalen.

Trap op of af bij bezorgen/ophalen

Wij bezorgen geen spullen naar boven of beneden via de trap. Zorg dus dat u zelf uw spullen op uw gewenste verdieping krijgt.  Ook hier geldt dat we niet naar boven of beneden via de trap spullen ophalen.

Reserveren

Reserveren is mogelijk tot uiterlijk 2 uur. Alleen met een reserveringsbon (kassabon) recht op aankoop binnen reservering termijn. Reserveren kost €2,50 per product, indien u besluit het product te kopen dan wordt dit bedrag verrekend. Per soort mogen maximaal 2 producten worden gereserveerd (bijvoorbeeld 2 bedden). Besluit u niet te kopen dan krijgt men dit bedrag niet terug. Reserveren is alleen mogelijk voor artikelen vanaf €25,- .Reserveren is alleen mogelijk als u uw telefoonnummer opgeeft. Een reservering kan niet worden verlengd.

Opslag

Indien gekochte producten niet direct worden meegenomen dan kunnen deze 48 uur worden opgeslagen. De eerste 48 uur zijn gratis, daarna €5,- per dag tot maximaal 1 week. Na een week moeten de spullen zijn opgehaald. Na 1 week vervalt de aanspraak op het product, het product komt opnieuw in de winkel te koop te staan. Er vindt geen teruggave plaats van het aankoopbedrag. Het bedrag moet volledig worden voldaan bij de aankoop. Opslaan is alleen mogelijk als u uw telefoonnummer opgeeft.

Aansprakelijkheid

Alle relevante bij Nieuwe Hoop Kringloopwinkel gekochte artikelen dienen door een erkent installateur te worden geïnstalleerd. Wij zijn NIET verantwoordelijk voor de gevolgschade veroorzaakt door een product wat bij ons is gekocht.

Onze medewerkers die in en om het magazijn werken helpen u graag met het inladen van uw spullen indien u dat wenst. Echter, onze medewerkers zijn niet verantwoordelijk voor eventuele schade aan uw aangekochte artikelen, vervoersmiddel

Pinnen

Pinnen is mogelijk, voor kleine bedragen brengen we geen extra kosten in rekening. Ook bij ons geldt: klein bedrag, pinnen mag.